Desperata hemmafruar

Har precis pratat med min älskling. Han verkar trivas och just nu verkar det som att han ska fortsätta fram till Oktober. Jag hade ju missuppfattat det hela, de ska tydligen vara i Lidköping hela tiden och inte åka runt. Så han blir alltså kvar i lidköping tills Oktober isåfall.

Tror att det kommer bli kämpigt, men vill man så går allt. Och första natten kommer nog alltid vara jobbigast. Men jag kommer klara mig. Tänker mest på att sommaren förmodligen kommer bli rätt så dryg, om han kommer vara borta mån-tors och plus att jag jobbar. Men pengar kommer vi tjäna. Säkert tillräckligt till både, bil, renovering och resa ;) Haha drömma kan man ju göra iallfall :)

Imorgon ska jag cykla ner till kvantum efter frukosten. Hoppas att vädret är bra, vill inte ta bilen!
Måste handla lite ägg och lite annat. Ska ha fläskpannkaka imorgon till middag och upptäckte idag att jag bara hade 1 ägg (som jag använde till raggisarna) kvar..

Nåja, nu ska jag fortsätta kika på desperata hemmafruar. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0