4 veckors program

Godmorgon!

Har inatt sovit himlans gott faktiskt! Bara vaknat 1 gång, jiho!!
Vaknade vid strax innan nio och jag ligger fortfarande i sängen. :)
Men ska alldels strax upp och göra lite frukost. Ägg & gröt är jag sugen på idag.

Vi får se vad som mer händer, ska iallafall ut på en 30 minuters promenad.
Var ute igår i 1 timme, virrade bort mig i pukeberg och trodde att jag aldrig skulle hitta hem.
Men det var iallafall en härlig promenad och roligt att titta på alla fina hus!
Som sagt, idag blir det en 30 minutare, sen ikväll kanske det blir en promenad till, vem vet.
För er som undrar så har jag börjat med Martin Lidbergs (?) 4 veckors program, det hittar ni här.

Nehe, nu ska jag äta frukost, jag börjar bli hungrig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror och hoppas att jag kommer lyckas med att gå ner nu, kör ingen träning bara promenader och ändra maten. Ska dricka alkohol på lördag så lite får man ju "fuska". lycka till med din utmaning, du kommer nog fixa de galant =)

2010-04-20 @ 14:33:56
URL: http://emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

Okej, härligt!

Vi kommer jättegärna, men du vet skrotis är ju våran chauför. Får han följa med upp? :)

När ska vi vara hos er? Något man ska ta med (förutom dricka)?

Kram

2010-04-21 @ 16:24:48
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0