15 April

har varit hemma från jobbet ett par timmar. Innan jag cyklade hem cyklade jag förbi systemet och köpte lite öl & cider.. jag känner Mattias, han lär vilja ha öl ikväll :)
Har ni testat den nya Bacardiciderna? Cranbarry? Eller den kanske inte är ny, men den har inte funnits i Nybro iallafall. Hur som helst, den är supergod! Har ni inte testat den, så gör det! Mumma! :)

Efter att jag kom åt jag lite och sen har jag diskat och grejat och hunnit duscha med. Skönt, slipper jag göra det ikväll. :) Mattias är påväg hem, vid 15.00 så var de i Vetlanda, så han kommer inom en snart framtid! :) Wiho! Torsdagar kommer vara mina favoritdagar nu mer :)

Nehe, nu ska jag öppna en cider och invänta världens bästa Mattias Sundman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0