1 April

1 April och alla tidningar försöker sig på att göra roliga aprilskämt - som man INTE går på.
Som att de ska bygga en cykelbro över till öland, som inte kanske är så säker men oj vilken utsikt det skulle va.
Ja, för det tror man ju på? Fast visst hade det varit roligt och mysigt med en cykel/gåbro över till ön? :)

Hur som helst, ute skiner solen och det är + 10 grader, himla härligt. Jag ska ännu en gång klaga över att vi inte har eftermiddagssol, det är dötrist. Men så är det, man får njuta på förmiddagarna istället.
Påtal om balkong, har hittat ett jätte fint "caféset" som jag vill ha, kostar runt 500 kr.
Synd bara att jag inte har de där 500 kronorna just nu, typiskt. :-(

Jag längtar till nästa vecka, då blir det Motala, Ullared och så får jag min lilla dator med. Och förhoppningsvis så kommer det vi beställde från bredbandsbolaget nästa vecka med så allt är klippat och klart. :)

Nehe, nu kom Mattias hem nyklippt och fin. Nu ska här lagas pasta med laxsås, önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0