Tvätt & shopping

Tänka sig att jag är vaken! (och trött!). Men jag har tvättid mellan 7-12, så vad ska man göra?
Ska städa klart idag, vi orkade inte igår, efter allt donande med förrådet och allt annat så blev det för mycket, höll på i flera timmar! :O Men idag blir det en sista uppröjning. Saker ska ner till återvinningen och sen är det det vanliga, damma, dammsuga & skrua golvet. Ska även hänga upp de nya gardinerna i vardagsrummet samt kök.

Igår kikade jag på jotex hemsida, jag har frågat mamma om hon ska köpa något, så vi kunde köpt ihop. Men hon hade inte kollat sådär jätte noga. Så jag beställde hem igår (åh jag skulle ju bara "fönstershoppa". Nåja, 2 bäddset, 1 bågkappa, och så lite tomtar (se bild nertill). Jag vill att det ska bli jul, så man kan få pynta hela lägenheten med mysiga gardiner, ljusstakar, adventsstjärnor och allt annat mysigt. Men jag antar att det bara schvisar(haha) förbi så är vi där. :)

Nehe, ska ner till tvättstugan igen. Kulkul. :S

  

Kommentarer
Postat av: Caroline

du hittade lite då med andra ord ;)

2009-09-21 @ 09:18:46
URL: http://casj.blogg.se/
Postat av: becca

jag med :P ska handla lite nu :P

2009-09-21 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0