Kaos i hemmet!

Det är kaos här hemma och dammigt. Jag får spelet! Men så är det när det renoveras. Men det är jobbigt. Hallen är ju ett "rum" man alltid går igenom. Så det blir damm precis överallt.
Måste dammsuga!

Igår var vi i kalmar hela dagen och kikade efter hatthyllor. Har inte riktigt bestämt oss än. Men förmodligen blir det en från Ö&B som vi målar om. Jag betalar faktiskt inte över 1500 för en nedrans hatthylla. Så det då kan man köpa en från Ö&B som var fin och måla om den så den får samma färg som resternade möbler. (Valnöt).
Men vi har inte riktigt bestämt oss än, kan bli ett hemmabygga också. Fick en bra idé igår när vi var på Ikea, men som sagt, vi får se. Ska först och främst måla hallen innan vi ska bestämma något.

Var iaf på EM och köpte två fina hyllor som vi ska ha i hallen. Och vilket klipp! De har kostat 599 men såldes nu ut för 99 kr, klart vi slog till! Det kommer bli superfint tror jag! Åh jag ser verkligen framemot att hallen ska bli klar med alla små detaljer och allt sen! :)

På fredag ska jag upp till Mamma & på lördag ska vi till Ullared!! Hur bra som helst! Hoppas jag hittar lite saker till hallen, så som tavlor och lite krimskrams. Ska även leta efter lite gardiner tänkte jag. Hösten börjar ju närma sig, så måste byta de somriga gardinerna mot lite höstiga, har beställt hem ett par från Ellos, som verkligen är höstiga. Men ska vänta med att hänga upp de tills jag köpt andra gardiner till sovrummet & köket också. :)

Nehe, ska dammsuga hallen nu.. och resten av lägenheten också för den delen.

 Inte riktigt sånna hyllor köpte vi, men de är väldigt lika. Hittade ingen på EMs hemsida eftersom de är utgående produkter. Och så är färgen Valnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0