Hallen & svininfluensan

Nu kommer två bild på hur det ser ut just nu.



Sen gör det sig ju inte riktigt rätt i kameran (och speciellt inte min kassa kamera!). Men färgen vi valde var "orkide" så är lite åt det gråa hållet. Men det blir nog bra. Eller vad tror ni?

Jag kommer återkomma när hallen är helt klart och då får ni se bilder från hur hallen såg ut förrut och hur den ser ut nu (eller ja då när jag är klar).
Kan tänka mig att vi är klara efter helgen.

Själv så har jag jobbat idag och efter lunch så började jag känna mig konstig i halsen. Kliar och nu hostar jag för fullt, samt att jag känner mig febrig (var är febertermometern när man behöver den?).. säkert svininfluensen.. klart som fan att jag kommer åka på den, med min (o)tur.  Och det är klart det är de första man tänker på så fort man får lite ont i halsen och lite huvudvärk - jaha nu har jag svininfluensan. Nåja.

Mattias är iväg och fiskar, så han kommer jag inte få se så mycket utav ikväll. Men jag ska kura under täcket i soffan och kika på vänner..och så har jag tillagat en kopp te med honung i. För att lindra min hals litegranna.

Förresten, jag tror jag vet exakt varför jag blitt sjuk.. Linnea Leskovec är hennes namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0