23 September!

Så var det onsdag den 23 september. Sjukt vad tiden går fort. Vart har denna månaden tagit vägen? :O
Hur som helst vaknade jag vid nio idag av att Mattias mobil ringde. Så nu är han i Kalmar och lämnar Patrik på sjukhuset.
Vet inte riktigt vad som händer idag, vi får helt enkelt se. Ska plocka lite här hemma iaf, diska och så. Alltid småplock som behövs göras! (:

Mja, drygt 1 månad kvar till vi ska till Danmark. Fina grejer det! Ska bli skönt att komma bort från vardagen och koppla av extra mycket. Så det ser vi fram emot. (:

Nehe, jag hade tänkt att träna litegrann nu innan Mattias kommer hem. Och förhoppningsvis har han med sig lite goda frallor och så. Men vi får se om han kommer ihåg det. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 11:23:49
Postat av: becca

oj, sorry.. sa jag inte de till dig?? :P jag ska tatuera en skitfin tatuering, ritad av en klasskompis :) Mamma med :P haha..

Ja, den kommer nästa vecka :) får vi tagga varandra :) haha.. LOVE!!

2009-09-24 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0