22 September!

Godmorgon!

Har varit vaken sen tjugo över åtta. Vaknade av att jag la ena handen på mattias sida av sängen och den var tom. Fick småpanik?! så hörde jag att tv:n var igång ute i vardagsrummet, så han låg bara och kollade på tv ;)
Så jag gick upp och kollade på vakna med the vocie. Nu ska jag ta och äta lite frukost minsann.

Ska även jobba idag, 13-21. Skulle egentligen bara jobbar 13-16, men Anette ringde igår och frågade om jag kunde tänka mig att jobba till 21 istället. Brabra! Så det är var min dag kommer gå åt till idag. Jobb jobb.
Så imorgon är jag ledig, funderar på att ta med min sambo in till Kalmar kanske. Äsch vi får se.
Jobbar sedan tors-sönd. :)

Mattias har åkt iväg till Kalmar nu.. han skulle skjutsa in Patrik till sjukhuset. Vet inte riktigt om han skulle komma tillbaka hem eller om han stannar kvar där med Patrik. Vi får se. Jag är alltså själv hemma. Så nu blir det frukost framför vänneravsnitt. Wihoo! Är på 9:onde säsongen nu. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0