Sailor Moon

Vad jag älskade detta underbar barnprogram. Och jag satt alltid och sjöng till denna låt. Och låtsades att det var jag som var Sailor Moon.




"Ibland kan verkligheten va rätt jobbig och tung, för en 14 årig tjej hon är ju så ung.
Då kan drömmen om evig kärlek, dolt bakom månen i stjärnornas sken,
med lite tröst och mod i hjärtat, tänk om han finns kärlekens kung.
Uti månens sken, där finns det hopp, där finns det ro, men på kärleken, törs du inte tro.
Sailor moon min vän, ödet är dolt, går det att se vad som väntar dig, står i stjärnorna. "

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskade det programmet och drömde att jag var hon med :)

2009-10-22 @ 12:19:04
URL: http://www,emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0