Nostalgisk 747

Sitter och lyssnar på Kent - 747 och oj vad den framkallar många minnen. Fan vad mycket jag lyssnade på den 06. Hela tiden, jämt och ständigt. Helst under våren & sommaren spelades den sönder i mina högtalare.
Men mest påminner den mig om en vänskap jag hade förut. En vänskap som gick förlorad på något konstigt vis. Men jag tror mest man växer ifrån varandra, MEN den låten får mig att sakna och tänka på allt som hände under just detta bra (och givetvis dåliga) år. Det hände så mycket det året, så himla jävla mycket.

Hur som helst så är låten verkligen värd guld nu. Så jävla bra och så blir man sådär äckligt nostalgisk som jag älskar! :)

-Du är värd att dö för 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0