Helgens rubriker

Det är tisdag och helgen har alltså varit. Och helgen var rolig. Stannat hos Rebecca tills igår eftermiddag, eftersom jag inte kände mig körklar på hela söndagen (ja, då kan ni förstå vilket partaj det var i lördags). Men det gjorde inte mig något att få stanna kvar ytterliggare 1 dag. Dock var både Pontus & Rebecca iväg på jobb & skola. Men jag underhöll mig själv med film och så.

Lördagen då, började med att, jag, Rebecca, Julia & Filippa åt och drack tequila rose och cider och vin och grogg?
Sen spelade vi en form av ölspel och sen den vanliga ölspelet. Och så massa shottar på det. Mm, alltså jag mår illa bara jag tänker på det! Efter ett par timmar?! så kom Lollo, Malin & Sofia (rätt va?) och gjorde oss sällis. Sen går allt utför för min del. Det kommer massa folk efter fotbollen och så gick jag och la mig vid typ halv ett.. haha.
Och från och med nu, så ska jag fan aldrig bruka alkohol. Eller ett glas, eller en cider. Men aldrig i denna mängd och aldrig shotta tequila rose, så det så. Det är bara jobbigt och helt onödgt att må så dåligt (och skämma ut sig?! maaha).

Nåja, vaknade på söndagen av illamående och huvudvärk. Mådde så sjukt jävla dåligt. Och håret står åt alla håll och jätte mycket tovor i det. Pga att det blev blött på natten då de slängde in mig i duschen (aa precis, jag säger bara håll er undan från alkohol). Och jag var så jävla sliten, försökte komma upp, men gick fan inte, var tvungen att vila länge, länge länge! Och osocial kände jag mig då Rebecca, Julia, filippa & Pontus satt i vardagsrummet, men jag orkade verkligen inte, helt slut och mådde sjukt dåligt!
Kom iallafall upp runt ett tiden och var lite piggare. Men om man säger såhär, jag har mått bättre.

Stannade som sagt 1 extra natt och måndagen spenderade jag i soffan med film. Sjukt nice. Klockan 16,00 begav jag mig hemåt till ett eget litet kaos. Kul. Men det gick det med!

Idag har jag tagit sovmorgon som fan! Så jävla gutt att sova i sin egna säng! :) Klockan 12 har vi tvättid så det blir att tvätta litegrann och så ska vi fara och handla. Och klockan 16 ska jag iväg och jobba i 5 timmar. Det är så min dag ser ut idag.

Nu har jag skrivit alldels för mycket, så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0