Småsur

Kikar på mattor! Jag vill ha en röd eller svart plastmatta i köket. Dels för att de är lätt att få bort all skit på, dels för att det är snyggt. Den mattan vi har i köket just nu, den är rent ut sagt skitful & ofräsch, jag gillar den inte för fem öre. Den la jag dit bara för att fylla ut.. och den har blivit kvar. Men idag när jag städade i köket så kände jag att jag var tvungen att köpa en ny. Så in på Jotex och kolla, hittade en som jag vill ha. Och givetvis finns den inte i lagar förens 15 DECEMBER(eller jo, men det var bara 70*100, vill ha minst 70*150! så jag letade vidare, men alla, precis alla jävla mattor jag var sugen på var inte i lager förens 15/12. Så jag är sur.

Det var mest det jag ville berätta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0