Så var helgen över..

Söndag 1 November..
Är det inte sjukt vad tiden går fort? det känns som om det var bara någon vecka sen som solen sken och det var varmt. Nu är det bara kallt, grått och tråkigt. Fast alla fina höstlöv livar ju upp den tråkiga färgen, men nu börjar alla dessa falla till marken, så snart blir det bara grått och tråkigt. För någon vit snö lär vi väl inte se på ett tag.. eller vad tror ni?
Eller kanske, imorse när vi steg upp var det över -2 grader ute, så det börjar säkert snöa vilken dag som helst.

Igår åkte jag till Alstermo och umgick med Rebecca & Julia! Vi spelade ölspelet och sjöng lite singstar. Sedan gick vi hem till Julia och kikade på fiilm Paranormal Activity - filmen som satt USA i skräck. Och jag säger bara: FY FAN VAD LÄSKIG! Alltså jag började gråta, så läskig var den. Jag var skiträdd och hade en sån jävla obehaglig känsla i magen HELA filmen. Så jag och Rebecca satt i ena hörnet och skrek, höll varandra i händerna och svettades - medans Julia satt i andra delen av soffan nästan helt oberörd, haha! :)
Jag tycker verkligen ni ska se den om ni vill uppleva skräck! Men se den för gudskull inte ensam! (:

Hemma på sångvägen var inte förens två tiden, bäddade och la oss för att sova. Det roligaste var att Rebecca drack i sömnen inatt och vaknade av att hon hade vatten i nacken och hon var dyngsur, hahahaha. Så jävla kul! :)
Idag har vi ätit och så har jag hjälpt Rebecca med hennes läxor och så åkte jag hem vid två tiden. (:

Blev iaf en lyckad kväll igår, tack för det mina fina vänner ♥..

Nu är det kväller och jag ska bänka mig framför tv:n med te och skorpor. Imorgon ska jag jobba mellan 7-14 och efter det ska jag försöka komma ihåg att ringa lönekontoret om mina LAS-dagar, så man har lite koll på det.

Nehe, nu ska jag in i duschen och sedan blir det en välförtjänt kväll i soffan med min fina man. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0