Kalmar

Har varit i Kalmar idag. Shoppade julklappar, så nu är det "bara" 6 st kvar, eller 7 med Mattias julklapp med.
Har de svåraste kvar, Hugo, Vilma & Niklas.. vad köper man till en 6½ åring? nästan 3 åring? 16 åring? Sjukt svårt. Och så har jag absolut INGEN aning om vad jag ska köpa till Mattias, annars har jag haft rätt lätt för att köpa till honom, men detta år är det lögn att komma på något.

Vi var även förbi IKEA och köpte en ny toasits, papperskorg, ljus. Superbra. Och självklart in på citygross och kika, hittade lite smått och gott där inne me.

Ikväll blir det lugnt, är trött, så det blir robinsson och sen en film på det. Försöka komma i säng i normal tid ikväll och så upp imorgon och dammsuga som jag aldrig hann göra idag.

Nu ska jag tända upp lägenheten med lite ljus. Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0