Gokväll!

Godkväll!

Idag har det snöat! Mysigt, men kallt!
Vi bestämde oss lite snabbt sådär idag att åka in till Växjö. Så jag, Linnea, John & Mattias åkte in vid halv ett tiden. Gick på stan och handlade lite - så nu är julklapparna till Mamma & Jessica spikade, känns bra att vara igång med det!
Vi åt på La gondola, sådär var det, men ätbart, efterätten var godast! :) Hihi.
Kom hem runt sju tiden, så är helt slut nu, trots att jag hade sovmorgon idag, sov till HALV ELVA!

Men sova kan jag inte göra nu, trots att jag är trött! För om ett par minuter börjar Grey's, så jag har tänt ljus och mitt te står på bordet och svalnar lite. Mys! Mattias är iväg med Patrik, så vi får se när han behagar att komma hem. Men rätt skönt att vara själv hemme, iaf när det är mina tv-program! ;)

Imorgon är det jobb, fast bara lite "småsnuttar" första passet 9-12 andra passet 16-17,30.. Sen börjar jag på schemat på måndag! Wie! :)

Nehe, nu börjar snart greys, dags att bänka sig! :) Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej! Visst känns det trevligt att vara på banan med julklapparna. Och nu kommer vintern med då blir det riktig julstämning. Mysigt! Kram Marianne!

2009-11-05 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0