26 November

Torsdag, snart helg ♥

Mattias ligger i soffan och snarkar, han hörs nog i hela kvarteret kan jag tänka mig.
Min lilla plutt är halvsjuk och mår inte alls bra, snorig och ont i halsen. Stackarn.

Jag har jobbat idag, 8-14 sicken dröm tid va? och väl på jobbet blev det inte mycket gjort. Bakade lussekatter och sen skulle jag typ hem. Väl hemma hade vi visst tvättid så Mattias hade tvättat allt. Och så åkte vi till Kvantum och handlade nödvändigheter, så nu är kylen full igen. Köpte med mig ett par julstjärnorna hem, så hoppas att jag kan hålla de vid liv. (Håll tummarna).

Har tusen saker att göra känns det som. Måste göra fint inför advent, är inte riktigt färdig än. Duger vädret imorgon ska jag putsa fönsterna och sätta upp adventsljusstakar och stjärnor och lite så. Skulle egentligen vänta tills på söndag, men jag kan nog inte hålla mig, det är ju så mysigt! :-)

Nåja, nu ska jag diska upp efter middagen och sen kura ner mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0