14 November

Lördag

Så var det lördag igen och vi är i mitten av November. Om ca 2 veckor är det första advent, vart har tiden tagit vägen? Jag förstår inte det riktigt. Man liksom bara lallar runt och vips så är det sommar/höst/vinter/vår.. allt går så sjukt fort.

Idag ska vi till Algatan och bli bjudna på smörgåstårta! Vi ska ännu en gång fira att Jessica fyllt 18 år, men nu hos deras morfar. Vi ska vara där runt tre tiden, så vi får se hur länge vi blir kvar där.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är sugen på att göra något som man inte brukar göra, bio? men ne, det blir nog sitta hemma och glo på någon satans film eller dylikt.

Jag har verkligen tröttnat på allt, precis allt. Mig själv, mitt liv, min lägenhet, mina djur, min familj osv.
Men som vanligt blir det väll bättre så småningom. Det är nog den mörka tiden som gör att.

Nu ska jag byta om för femtielfte gången. Skit me!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den var otäck.... fy kunde knappt sova sen utan att vara rädd =(

2009-11-14 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0