Wiiie.

Nu har vi hittat en resa! Till Kreta/Chania i mitten av april. Gutt. Fast vi har inte riktigt bestämt oss än. Skulle tänka på det tills imorgon, men jag tror det blir det. Ett väldigt bra pris & så fyra stjärnigt, härligt.
Har läst runt lite, det är inte så varmt i vattnet just vid denna tid och det är inte heller supervarmt i luften, men det gör inget. Vi nöjer oss liksom med 25 grader, det får ju inte bli för varmt heller.
Ni får höra fortsättningen imorgon... om vi bokar eller inte. :)

Nu måste jag göra mig iordning, för om en stund ska vi hem till Fhilippa & John och förfesta innan vi drar till Putte. Ska göra mig en drink nu innan jag sätter på mig festmakeupen och drar på min festklänningen.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0