Well, here I am, and aren't you glad

Idag har vi varit en sväng i Kalmar, var inne på arbetsförmedlingen, eftersom de hade möte med massa olika arbetsgivare där. Men puh så mycket folk det var, panik. Så vi stannade där knappt 30 minuter. Åkte till City gross och skulle köpa margarin & mjölk, kom ut 500 kr fattigare, dyrt med mjölk och margarin, ;) Men vi kom på en bra dag, för tydligen firar de 1 år idag, så vi köpte korv för 1 kr och så fick vi asgod tårta. Inte illa det inte.

Imorgon blir det party, så jag ska förbi systemet en sväng imorgon tänkte jag. Kikar just nu på härliga drinkar, funderar på att köpa lite sånt. Fast det är dyrt, så får göra det om vi åker till Tyskland någon gång. Vi får se. Men ska nog köpa mig en Passoã iallafall, den är så sjuukt gott. Och så några cider på det.
Imorgon ska vi som sagt på fest, putte fyllde 21 den 28:onde (egentligen 29:onde, men eftersom det inte är skottår i år fick det bli den 28:onde ;).

Ska alldels strax sätta igång och städa lite, så det är fint inför helgen. Dessutom är jag fri just nu, Mattias är hos Danne, så kan städa i lugn och ro utan att ha någon bakom mig "vad ska jag göra nu, hur ska jag göra detta, vart ska detta vara?" osv. haha! (:

Nje, nu ska jag väl kika runt lite, sätta på bra musik och sedan dansa runt lite med dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0