Suck

Det blir inget Kreta för oss (iaf inte vad vi vet just nu). Det blev en massa strul med bokningen, så när jag idag skulle skriva ut biljetterna stod det att resan vad avbokad, så mamma ringde, så det hade blivit lite missförstånd och grejer. Så vi får ta nya tag och hitta någon ny resa. Jag är ledsen.

Idag har vi iallafall varit i kalmar, åkte in runt nio, vi skulle på rättegång, så där satt vi tills halv tolv, sedan åkte vi vidare, gick på stan och sedan åt vi på kina. gotti.

Men nu orkar jag inte skriva mer, jag har ont i huvudet och är ledsen för resan.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan va synd!! :( Vad va de för rättegång?? :S Love you!!

2009-03-16 @ 21:56:15
Postat av: Jessica

Fan va suuuug!

2009-03-16 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0