Raggmunkar

Nu blir det alldels strax middag här hemma. Idag blir det raggmunkar, det var grymt länge sedan jag åt det, så det ska bli gott. (: Är rätt trött också, så ska vila en stund efter maten och sedan ska jag plocka lite här hemma och plocka upp tvätten ur tvättkorgen. Alltid lika spännande.. tss.

Nåja, har jobbat idag, vaknade med världens huvudvärk så har knarkat lite tabletter idag. Inte för att huvudvärken går över, men man kan ju alltid hoppas. Det gick rellativt bra på jobbet idag, var ute fram tills halv elva, rätt gutt. Sedan sprang tiden iväg och så var klockan plötsligt två. Nice nice.

Visst är min blogg spännande? helt sjukt var intressanta och spännande saker jag skriver om, jag håller med. Men det är ju liksom inte så att man är tvingad till att läsa eller så. Och om ni nu är så intresserade av mitt spännande liv så varesågoda, detta är det jag kan erbjuda. (:

Vi hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0