Pusti

Poolen ringde mig för en stund sedan. Jag ska jobba nästa vecka, måndag & tisdag samt hela helgen, bra med pengar. Det är välkommet, mycket välkommet faktiskt. Att få in lite timmar är alltid bra.

Idag har vi ätit sallad, det blev gott, men väldigt mycket, så vi har i typ 3 dagar till känns det som. Men imorgon ska vi äta torsk, potatis & äggsås (läste det på jessicas blogg och blev så fruktansvärt sugen på det!!:). Så det ser jag framemot, haha.

Idag blir det desperate houswifes och så ska jag äta nybakade bullar som jag bakade förut idag. Dock blev de inge bra, men nåja,  jag överlever nog det.

Fan vad allt är trist, är det inte det? och speciellt mina inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0