Promenad

Jag ska dricka upp jucien, ta bort mig lite kläder och sedan bege mig ut i vårvädret. För det sägs att det ska bli kallare imorgon... och att kylan ska hålla i sig, det gillar jag inte. Därför ska jag ta vara på vårvärmen idag (det var liksom över 5 grader när jag gick upp idag lite innan halv tio, wonderfull).

Idag händer annars inte sådär jätte mycket. Ska se om vi kan åka till Orrefors och skriva ut biljetterna. Men vi får se, mattias kanske inte är så sugen. Igår ville han spela tennis, fast han har sådan träningsvärk, vi får se, det kanske blir det vi gör idag. Nåja.

Nehe, ska som sagt dricka upp jucien. Och hörreni, ut med er. Njuut av solen. :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

va ska det bli kallt imorgon ???!! ;S då måste jag med ut och gå och allt idag :P

2009-03-21 @ 10:28:10
URL: http://emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0