Monopolkväll.

För en stund sedan åkte Fhilippa & John hem. Vi har haft en helkväll med monopol. Mattias & John var och köpte ett förut idag på ÖB, ett spel som man även spelar över dvd:n.. och det var lite mer roligare än ett vanligare monopol. Aja hur som haver så förlorade jag, haha. Men det var trevligt ändå. Det får vi göra om någon mer gång. :)

Imorgon blir det en tripp in till Kalmar för att köpa glasburkar (och drömma sig bort på Ikea att man är miljonär och kan handla allt). Vid fyra ska jag jobba, likaså på fredag. Men inte mig emot. Det var rätt kul, för jag och Mattias pratade om det när vi lagade mat "hm det var länge sedan poolen ringde", drygt 5 minuter senare ringer marie och undrar om jag kan jobba tors-fred (och så ska jag ju jobba lördag med).

Nåja, nu ska jag krypa ner i sängen med mattias. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0