Melodifestivalen

Om en stund ska vi traska ett par hus bort och hem till Danne & Jossan för att kika på melodifestivalen.
Om jag inte misstar mig så är det andra chansen ikväll? eller? Hm har ingen större koll på vilka som är med idag. Det märks väll. Blir en rätt tidigt kväll tror jag, känner mig rätt slö efter gårdagen. Det känns som en jäkla söndag. Och så är det söndag imorgon, så man ska alltså uppleva två söndagar på en helg? pust.

Jag är fortfarande sur & ledsen över resan och mattias skämtade om det förut, men det var lite tidigt att skämta om det :P. Men nåja jag ska inte gräva ner mig, det kommer fler erbjudanden, kanske något bättre? (just nu känns det inte som det). Men det är bara att kika vidare, nu har vi lärt oss en läxa.

Nehe, nu ska jag fixa frillan lite (skatbo), sedan bege oss ett par hur bort somsagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0