Kalmar

Sådär, nu är jag redo för att åka in till kalmar en sväng. Jag ska bara ha med mig glasburkar hem. Och så något ätbart från citygross eftersom jag ska jobba ikväll. Men det går inte att handla hela tiden och handla och handla och handla lite till, för då går alla pengar till massa onödiga saker. Hur som haver ska jag egentligen bara ha glasbrukar av något slag, där jag kan ha mjöl, pasta, musli och dylikt.

Blir nog inte så mycket bloggskrivande idag eftersom jag ska jobba ikväll också, 16-21 i grupp 2, imorgon blir det 16-22 i min grupp, lördag 7-16 i min grupp. Jag känner mig redan trött :O haha! (:

Nåja, nu ska jag ta på mig ytterkläderna och sedan hämta upp john.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0