Jaja

Och så var det kväll här igen. Känner mig lite småtrött, men lägger jag mig lär jag ju aldrig kunna somna ändå. Nu har jag läst ut boken (okej, böckerna), så finns ingenting jag kan läsa heller. Suck. Kanske får ta och låna mattias bok "snabba cash", det sägs ju att den är superbra, känns dock inte som min stil i bokform.

Ska försöka komma upp i tid imorgon, försöka komma iväg till systemet tidigt imorgon, eftersom det är fredag lär det var mycket folk. Ska även försöka hitta in till en djuraffär och köpa en kam till katterna, för det fäller något makalöst.
Ska även försöka hinna med lite saker här hemma, dock hann jag det mesta idag, men det finns alltid saker att plocka med.

Kvällen har varit lugn, vi har kikat på unga mödrar, vänner, halv åtta hos mig, sveriges värsta bilförare, vad blir det för mat och nu sitter jag här och mattias lirar lite gitarr (haha). Verkligen en händelserik kväll i know.


Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0