Hemma en sväng

Hejsan.

Känner mig helt slut i kroppen, men måste fixa till här hemma. Köpte tulpaner på torget idag, så då måste de ju vara lite fint när man ska ha blommor på bordet. eller hur? Jag vill ha dukar förresten, fina dukar.. måste köpa.
Var på stan och fikade med Linnea, var 1 månad sen vi sågs. Det var trevligt.

Vid fyra ska jag tillbaka till jobbet. Och ikväll ska jag jobba med Emelie, har aldrig gjort det innan, men det ska nog gå bra iallafall. (:

Fy vad jag känner mig slut, hoppas jag hinner vila en liten stund. Idag ska jag sätta mig i massagestolen en stund. Fan vad gutt.

Nehe, ordna till att här hemma var det.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA "Var på stan och fikade med Linnea, var 1 månad sen vi sågs. Det var trevligt" Känns som om du verkligen hade kul med mig ^^ alltid kul att roa folk :P ska bli bättre till nästa gång ^^

2009-03-29 @ 22:19:34
Postat av: Anonym

Svar till Linnea: Det var inte så jag menade. Det var trevligt, roligt och väldigt givande du vet! ;) hehe!

2009-03-30 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0