Godnatt

Ja jag ska alldels strax bege mig mot sängen. Är i stort sett klar för att bara krypa i kojs. Klockan ringer imorgon vid 05,55, ser jag inte ett dugg framemot. Men ska förhoppningsvis vara ute imorgon, så det går nog rätt fort.
Det är så lustigt, jag älskar att jobba, eller åtminstone att jobba på detta ställe i denna grupp.. men sen när man väl ska jobba, så tänker jag alltid "åh, varför tackade jag ja till att jobba? gud vad skönt det hade varit att typ sova istället" och när klockan ringer på morgonen "åh jag kunde fått sova flera timmar till, jag ska aldrig mer ta morgonturer" och så gör jag om det igen. Men jag har fått diciplin på mig själv, förr ringde jag och sjukanmälde mig bara för att jag var trött.. pfft. Fast det var när jag jobbade i den andra gruppen för typ 2 sommrar sen eller något. Nu går jag upp trots att jag är genomtrött och bara till sova, duktiga ja.

Nu hör jag hur Mattias suckar i soffan över mitt knapprande på tangenterna, så lika bra att avsluta och gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0