godmorgon

godmorgon.

Har faktiskt varit uppe sedan lite över nio.. det ni.
Men allt detta pga att mattias hade möte på arbetsförmedlingen och jag skulle dit samtidigt och redovisa mina sökta jobb. Efter detta åkte vi till kvantum och handlade lite nödvändigheter samt frukost.

Nu sitter jag och pratar med John och så väntar jag på att klockan ska bli tolv och se om min resa kommer ut igen (förhoppningsvis har de som bokade MIN resa inte läst mejlet heller, då kommer resan ut igen, dock inte så troligt, men ändå:). Har kikat runt på massa resor, men hittar ingen bra. Men vi hittar nog någon snart.

Sitter även och lyssnar på mattias när han spelar gitarr och sjunger och nej det låter inte så bra.. haha. Han hittar på egna låtar, han är inte sådär jättebra på det där. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0