Förväntan

Älskling, jag längtar så mycket till våran resa som går av stapeln 12 maj. Det är verkligen en pirrig känsla i kroppen, du och jag på vår första resa (ensamma). Jag fnissar redan nu åt alla våra missöden, jag kan verkligen tänka mig hur det kommer bli. Vår engelska är ju inte det bästa.. "what do??" hahahaha. Nåja det kommer gå bra.
Jag ser verkligen framemot detta, du & jag, vi två, älskling.

Tänk när vi sitter där på planet den 12 Maj och klockan slår 17,40 och planet lyfter. Då sitter jag där, bredvid dig, för första gången i ett flygplan och håller dig i handen. Sedan börjar resan, vi kommer ha det så mysigt. Slappna av, slippa tänka på allt hemma, stressen som alltid finns. Bara kunna ägna sig åt varandra, njuta av varandras sällskap, inte detta vardagliga sällskap som man har i vardagen, utan sån där härlig sällskap, som alltid blir när man far utomlands.

Jag älskar dig och framförallt så älskar jag oss, vi är ett bra team. Detta kommer bli fantastiskt.

    

Kärlek på dig älskling.

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Är det där Theos village? :D isf har jag varit där, jättemysigt hotell! :)

2009-04-03 @ 22:27:45
URL: http://ihuvuvdetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0