En sen kväll med Jenny.

Jag hör hur min älskling snarkar från sovrummet, han gick och la sig för dryga halvtimmen sen. Själv skulle jag bara kika på en grej här på datorn, men fastnade visst. Är inte trött alls och om en stund börjar efterlyst, funderar på att se det, iallafall en stund. Det är ändå meningslöst att lägga sig, för jag lär bara vrida och vända och vrida och vända och vrida och vända på mig iallafall. Jag känner mig själv.

Men trots att jag säkerligen ikväll kommer somna sent, så ska jag gå upp tidigt imorgon (innan 10). Visst att det är skönt att ligga och sova och dra sig om morgonarna, men det går inte att göra det jämt. Det går an på helgerna, men imorgon är det måndag, så måste upp med tuppen imorgon, eller ah nästan iallafall.

Vet inte riktigt vad som sker imorgon, förhoppningsvis är det rellativt fint väder så man kan ta sig ut på en promenad och känna av våren. Eventuellt ska jag följa med Fhilippa till simhallen på eftermiddagen, men jag får se. Annars är det en rätt lugn måndag som inväntas.

Jag längtar så enormt mycket till våran resa. Det är på ett sätt lite spännade att inte veta när man åker, fast man vet att man kommer att åka någon gång. Hittar vi en bra resa, till ett vettigt pris, som går på onsdag åker vi liksom.
Så just nu känns det rätt skönt att vara arbetslös, eftersom vi kan åka när som, slipper ta ledigt.
Därför hade jag gärna velat åka inom en snar framtid, för ingen vet när någon av oss får jobb.
Aja, hur som helst ser jag framemot en solsemester med min älskling, guuu så sköönt och mysigt.

Klockan tickar sakta men säkert framåt. Klockan 23,55 börjar efterlyst och innan dess ska jag borsta tänderna, fylla på min vattenflaska, hämta mitt täcka och placera mig i soffan. Måste hinna med att kissa också, bara så ni vet.
Har exakt 12 minuter på mig. Hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0