Duktiga jag.

Idag har jag varit duktig må ni tro. Jag har faktiskt varit uppe sedan 8. Mattias skulle iväg och besikta bilen och jag blev kvar hemma, tänkte att jag lika gärna kunde stiga upp och att vi direkt efter han kommit därifrån åka och handla. Sagt och gjort. Vi åt frukost hemma och john gjorde oss sällis. Sedan spelade vi monopol, men fick plocka ihop eftersom jag skulle jobba (fast jag har skrivit upp allt och jag leder, för jag är bäst!!). Så åkte jag och jobbade 1½ timme, nödvändigt? mm mycket.

Nu har vi precis ätit och john har åkt hem till sig och Mattias gick till danne. Jag har huvudvärk men måste städa undan lite. Måste dammsuga! Pust så tråkigt, men det går rätt fort. Har tagit hand om all disk från dagen, så det är gjort iallafall. Så nu blir det andra vardagssysslorna sen ska jag lägga mig och slumra en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0