Det blir Grekland.

Den 16 April bär det av till Grekland, närmare bestämt Platanias. Vi kommer bo på ett fyrstjärnig hotell (jag tror jag redan har berättat om denna resa, vi hann aldrig boka den förens den var försvunnen, ni vet när jag blev så sur på mattias? ;), 300 meter till stranden, 500 meter till centrum. Det kommer bli så skönt. Love it.
Mamma fick boka, för jag vågade inte, satt med fjärilar i magen och vågade aldrig trycka på bekräfta knappen.
Så jag ringde mamma och så bokade hon det. Nu sitter jag här med många fjärilar i min mage, jag börjar redan bli nervös (och helst inför flygresan, shit?!). Hur vi ska ta oss upp till stockholm har vi inte kommit på ännu, MEN det löser sig alltid. I absoluta värsta fall får vi köra upp själva, men det finns både tåg och så, så det löser sig nog.

Nåja, nu ska jag försöka smälta detta och kika på Beck.


Kramar från en glaaad och förväntansfull Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0