Avreagera

Ledig idag, vilket känns rätt skönt. Är dock inte på bra humör, är det vädret kanske? känner mig sur och vresig mot allt och alla. j-vla skit dag.
Hur som helst så ringde Marie förut (poolen) och frågade om jag istället kunde tänka mig att jobba kvällen imorgon.. 16-21. Och jag tackade ja.. dumhuvud. Fan jag ångrar det, jag hade hellre velat jobba dag, kommahem vid två och så slappa resten av dagen, dessutom missar jag let's dance, suug. Nåja, jag överlever väll.

Idag hålls det på att tvättas, jävligt roligt. hade behövt städa också, men jag pallar inte göra allting hela tiden, så jag skiter i det, sen får det se ut bäst fan det vill (visst känner ni att jag är på bra humör idag?). Palla, palla, palla.
Kissen jamar så jag tror jag dör, vill bara döda henne, nästan. Hon måste steriliseras snart, jag dööör.. eller hon dööör snart, jävla katt.

Idag ska vi äta lasagne, undra om det ens blir gott. Inget är bra idag, så det lär väl knappast den heller bli.

Nu pallar jag inte med denna j-vla bloggen mer idag. Allt är ändå piss, så fuck off.

Kommentarer
Postat av: caroline

hatar också denna dagen, jävla skitdag är det! så jävla less på allt & alla......ÅH! bli ännu mer irreterad när jag tänker på de.. har säkert nått med vårat stjärntecken att göra att vi känner samma :P

2009-03-26 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0