Varmt idag å de

Idag tog jag mig verkligen en välförtjänt sovmorgon, vaknade för 10 minuter sedan. Hur gött som helst!
Och ute skiner solen och jag såg på termometern att det redan var 22 grader (notera i skuggan). Men jag vet inte vad jag ska göra åt detta? Jag ska städa, fy fan vad tråkigt. Och mattias kommer ändå inte hem förens halv fem tiden.. ÅH så dryyygt.. jag har ingen bil och alla jobbar. Jag avlider långsamt.

Därför måste jag typ städa idag, iofs behövs det, eftersom jag jobbat i helgen och inte orkat/kunnat plocka iordning. Men det känns så suuuurt att sitta inne en såhär fin dag. Jag vill in till kalmar, strosa runt.. äta mjukglass.. göra vad som helst.. mer än att sitta inne och ruttna som en annan jävla bananfluga. Fy fan.

Men så får det bli idag.. fan vad kul.

Kommentarer
Postat av: firren lirren!

sluuuuuta städa fisken! vad gör lite damm om 100 år? snart kommer vintern & då kan du fucking städa! umgås med mig istället! :D PUSS!

2009-06-01 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0