And now I can fly

And it always makes me smile..
... Har precis dammsugt. Imorgon kommer nämligen någon snubbe som ska kolla ventilationerna, så kan ju inte ligga massa dammråttor överallt ;)
På lappen står det att han kommer mellan 7-15, kul? kan det inte skriva lite mer specifikt? Fast är jag inte hemma går han ju in med huvudnyckeln, men det känns lite läskigt.
Funderar på att dra ner till stan imorgon och köpa hem lite blommor, är så trött på att ha plastblommor, hehe.
Ska ge det ett försök iallafall.

All that I want, all that I need, is to make you breath..
... Mattias är hos Danne, så jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på underbar musik, just nu har jag en kärlek till Takida, jag har mina perioder med de. Och just nu är jag inne i en period där takida är det enda jag lyssnar på.. om och om igen.
Som sagt är Mattias hos Danne, så får se när han kommer hem, ska ta mig ner till tvättsugen och mangla lite hade jag tänkt och sedan ska jag duscha, jätte länge, skrubba och greja, sånt är så mycket skönare när man är ensam..
Klockan nio började någon film på ettan, ska se om det är något att ha, annars får jag väl kika på lilla jönssonligan! (:

I'm waiting for you, thinking of you..
... Jobbade idag som sagt mellan 7-14 en bra tid tycker jag, tiden flyger iväg. Likaså idag.
Skulle även in till Halina och prata om helgen, men hon var inte där, så fick gå in till Jane istället. Och hon skrev upp en lapp till poolen om att jag fick ledigt om det gick att lösa med vikarier, så det hoppas vi på. Isåfall är jag ledig lördag&söndag. Gött isåfall, då ska vi ju fira mattias.
Imorgon vankas det jobb igen, men denna gång är det kväll som gäller, börjar dessutom klockan 16, så det känns härligt. Har ju hela dagen på mig att göra saker.
Onsdag jobbar jag 7-16, men det kommer nog gå rätt smärtfritt iallafall tror jag.
På torsdag fyller min älskling hela 20 år. Hoppas jag får mina skattepengar innan dess eller samma dag, så jag hinner köpa den sista presenten. Vi ska väl kanske inte göra så mycket på torsdag, men ska kanske bjuda hit lite vänner och fika lite, för det känns ju lite tråkigt att inget händer på ens födelsedag? mja jag vet inte.

you brought my life back, without you I wouldn't survive..
... Nehe, nu måste jag väll göra lite nytta tror jag, klockan tickar iväg och ska jag hinna med allt som jag planerat innan 21,00 måste jag verkligen snabba på litegranna. Så därför säger jag Adjö för denna gången, så får vi se när vi hörs igen - har ju som sagt lite skrivatorka. Men jag återvänder när jag känner för att! :) Tjo på er.

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die..♥


Kommentarer
Postat av: caroline

kan jag förstå att du blir, kan ta snacket på msn my fish! puss, love!

2009-06-09 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0