Puuuh

Idag är en såndär dag då man helst av allt bara vill ligga hemma i soffan och titta på en bra film under en filt.
Jag sitter fortfarande i morgonrock, trots att jag gick upp för snart två timmar sedan. Men jag har verken ork eller lust att ta på mig kläder. Men snart får jag ta och sätta igång. Måste hinna äta, samt diska upp allt efter gårdagens kalas.
Jag börjar jobba idag vid 14,00 och måste gå senast halv två, eftersom jag går idag. (Måste skaffa cykel, eller såga upp mitt cykellås). Jag hoppas att mitt paket från ellos kommer idag, men det känns rätt dystert. Så får det säkert efter helgen (jag som hade velat ha klänningen på imorgon!!).

Imorgon ska vi ha kalas i orrefors för Mattias och på kvällen blir det fest. Så imorgon ska vi hinna med en massa saker känns det som. Men det får väll gå! (: Mattias ska göra debut på systemet iallafall.
Så ska vi sova i orrefors på natten också.. det var ju inte igår vi gjorde det direkt! Hoppas bara att det blir fint väder!

Nehe, nu ska jag kika in i min garderob och sedan sätta på radion så jag kan dansa lite när jag diskar ;) hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0