Juni 2009

Hej på er! :)

Solen kikar fram lite då och då, men jag antar att det där regnvädret är ett faktum, ser lite mörka moln på himlen.. det är väll bara att vänta.
Jag tycker synd om folket som tar studenten idag, imorgon & på fredag, när det ska vara såå dåligt väder. Men man får se det från den ljusa sidan - man tar studenten.
Jag minns att vi sa att vi antingen skulle bojkotta studenten eller gråta floder om det regnade den 5 juni 2008 - sicken tur att det var strålande sol! :)

Nåja, så idag ska jag försöka hinna med att dona här hemma. Har inte så mycket tid för det imorgon eller fredag annars. Ska även tvätta klockan 12.. så jag har lite och göra. Ska även försöka klämma in en dejt med linnea, varför sa jag att vi kunde träffas idag, när jag har så mycket att stå i? haha!
Hur som helst ska jag tvätta, städa, göra iordning barskåpet, så där endast är alkohol och glas, istället för en massa kokböcker och papper.

Nja, nu börjar jag bli lite hungrig, så ska ta mig lite frukost innan jag börjar med att sortera tvätt. Tjo på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0