Godnatt kära människor!

Jag är trött, därför ska jag alldels alldeles strax bege mig in till sovrummet för att få en god natts sömn innan klockan ringer 05,55 imorgonbitti! Men innan jag hoppar i kojs ska jag ta mig in i duschen för att fräscha till mig lite. Eller jag behöver egentligen inte det, men jag kommer inte hinna imorgon, så lika bra att göra det nu.
Vi ska ju på kalas imorgon! Först till min lillebror Hugo som fyller 7 år (OMG vart har tiden tagit vägen??) och senare till orrefors, eftersom både Marianne & Esa fyller år imorgon.
Så vi lär ha fullt upp hela dagen. Synd bara att jag ska upp och jobba på lördag morgon (OCH KVÄLLEN!!), nåja.

Idag när jag varit ledig hade jag tänkt att jag skulle storstäda, som jag skrev igår. Men så långt orkade jag inte. Jag orkade mestadels ingenting, jag diskade undan och plockade iordning i "bar"skåpet, så nu är det fint där. Sen fick jag massa olika undanflykter till att slippa städa - laga mat - diska - kolla recept och ja ni vet. Så det blev inte mycket gjort.
Men sen kom jag på att jag är ledig så mycket nästa vecka (mån,tis,ons,lör,sön,mån) så då har jag lite mer tid till att städa. För någon annanstans än lägenheten lär jag ju inte komma eftersom Mattias har bilen :( just nu skulle jag vilja ha två bilar! Det hade varit gutt, då kunde jag tex åkt till Rebecca en dag och myst innan hon åker till spanien i TVÅ veckor! Hur ska det gå? Nu umgås vi ju rätt så ofta (om man jämför med förr) och vi har kommit varandra närmare (tycker jag iallafall).. och allt känns så mycket bättre än det gjort innan. För nu träffas vi så pass ofta! :) Vilket känns super bra tycker jag! :D Love you bästis! (vi ses på facebooooook:D)

Hur som helst så om någon är villig att låna ut en bil typ måndag eller tisdag? så hör av er! (fast iofs har jag inte ens pratat med rebecca, hon kanske jobbar? haha). Nåja, vi får se hur det blir. :)

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sedan sängen. Godnatt!

Kärlek på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nä, jag jobbar inte :P Love you hjärtat!! :) underbara du!!!

2009-07-10 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0