=)

Hej.

Jag kommer nog inte skriva så mycket här, känner mig inte direkt inspirerad till att. Men någon gång då och då kommer jag nog att skriva! :) Så ni får väll hålla utkik!

Jag är så glad för Mattias skull, han har tydligen fått förlängt i emmaboda i 3 veckor.. och nu med full lön! Så det är ju bra! Han är så duktig! De vill så gärna ha kvar honom där nere, så vi får hoppas på att det blir ännu längre sen! Men det känns ju bra att han får stanna kvar och dessutom får lön för att.. nu har han ju bara fått från arbetsförmedlingen 135 kr om dagen, nu blir det annat! Wie så kul för honom! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

va kul för honom eller ja kul för er båda jU :)

2009-07-24 @ 22:55:57
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Jessan

Grattis till Mattias från mig!

2009-07-25 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0