Drömmar

Inatt drömde jag en rätt konstigt, men ändå rätt mysig dröm.
Jag & Mattias hade fått barn.. men inte ett barn, utan två.
Och som vi kämpade med att få allt att gå ihop, men det gick ändå, och sådan kärlek man kände till barnen, det spelade liksom ingen roll att man knappt fick ihop det.
Och så skulle vi på kalas till min biologiska pappa och han/de visste inte ens om att jag var gravid, så det blev en sådan stor chock för de att de började ge bort allt möjligt (typ huset, bil), haha.
Nåja, ibland har man lite lustiga drömmar... eller hur?

Idag har jag tänkt att storstäda minsann, för det behövs.
Köket tog jag dock igår, men behöver diska upp det sista iallafall och sedan ska jag göra iordning "bar"skåpet också, som jag har sagt så länge men aldrig blivit av..
Har sedan sovrum, toalett och vardagsrum att göra iordning. Ska försöka rensa garderoberna också. Det blir nog bra.

Nehe, ska få i mig något att äta innan jag sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0