Träffen med Caroline! (:

Japp, jag hann! Och jag var där en stund innan Caroline också, duktigt av mig! :)
Hade planerat att jag skulle lyssna på min j-vla ipod, så jag laddade den innan jag skulle gå. Självklart funkar inte den j-vlen sen när jag väl ska använda den. Så tji på mig.
Kanske funkar den senare? Jag vet inte.

Hur som helst gick vi en sväng på stan, kikade lite inne på lindex. Sedan gick vi och satte oss på cafe pause och tog oss en varm kopp choklad och en ostfralla, mumsigt. Jag har faktiskt aldrig fikat där innan, så det var mysigt. Så där satt vi och snackade en massa och sedan gick vi in till Willys där jag handlade jätte apelsiner! :)

Sedan tog vi farväl och jag gick in på bokia och köpte en kalender. Min har gått i flera tusen delas, papper här och pappa där, så den håller inte så jätte bra. Inte för att jag har så mycket att skriva in, men ändå. Rätt bra och ha.
Funderade starkt på att gå in och köpa ett par tulpaner, det är så fint! Men struntade i det sen iallafall.
Kom hem till en karl som var klädd från topp till tå med jaktkläder, så han skulle fara ut till skogen. Men han hade faktiskt diskat, så jag blev glad.

Jag måste då även idag hitta på något och äta, laga mat till sig själv är så grymt tråkigt,
Äsch, tar nog en av jätteapelsinerna och väntar på att mattias kommer hem. Jag lär ju bli mätt av halva apelsinen, för de var gigantiska! :O

... Vafan nu när jag kollar ut, vad ser jag då? jo snö? fan det snöar, låt det inte vara sant. fan fan fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de är bara fint med mej =) Ska och ska.. Jag vill flytta till kalmar efter semesten men har ju jobbet i Lenhovda. Men ska söka och så.. =) Hoppas kan man ju alltid göra. Ha de bra! Kramar

2009-01-15 @ 19:36:07
URL: http://malingustvsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0