Torsdagmorgon.

Godmorgon!

Nu har vi precis ätit frukost, äggröra och bacon väldigt gott! :)
Mattias vaknade vid tjugo över åtta och väckte mig och sa sedan "vi får sova i en timme till, sen måste vi gå upp", men det blev inget med det, för han var pratsjuk och snackade hela tiden så jag kunde inte sova, fast jag var astrött.
Fick iallafall ligga och dra mig tills han lagat frukost och det var rätt så gött med tanke på att jag somnade runt tre inatt.

Idag ska vi fara in till Kalmar och strosa lite och han gick med på det utan gnäll, sedär, det är inte dåligt.
Han brukar alltid komma med något gnäll när jag föreslår att vi kan åka in dit, men inte igår, vilket är bra för mig.
Dock gnällde han över annat, som utlandsresa.. han kom på alla möjliga ursäkter att inte åka utomlands och olika förslag "men du kan åka med min lillasyster, hon vill nog", "du kan åka med min mormor", "Jag kan inte flyga om det inte finns tv-spel på flygplanet, och det finns det ju oftast inte, så det går tyvärr inte" haha! :)
Men jag fick honom att gå med på att göra ett nytt pass. Trots att vi inte ska åka utomlands inom de närmsta åren (vad vi det) så är det alltid bra att ha ett pass.

Nehe, ska kika runt lite innan jag gör mig iordning. Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0