Tapetrivning.

Hej svejs.

Nu har mattias kommit hem och åkt igen. Vi hann typ äta och sen åkte han och blir borta hela kvällen samt en bit in på natten. Han ska ju på fest och jag var tråkig och ville inte följa med, suget är helt klart borta.
Istället ska jag sysselsätta mig med att riva lite tapet, rätt så roligt ändå! :)
Och mattias sa inte så mycket om färgen, utan att han hoppas att den är bra, höhö. (:

Så imorgon kära vänner ska vi börja på allvar, eller åtminstone tabort alla saker och börja riva all tapet, sen får vi se om vi börjar måla imorgon också, troligtvis inte. Men vi får se.
Så det lär nog bli klart snart iallafall, och det känns så skönt och kul, är verkligen förväntansfullt. Kommer bli sån jäkla förändring. (:

Ikväll ska jag som sagt sysselsätta mig med lite tapetrivning och sedan ska jag bränna ut filmen "mamma mia", jag vet, jag är seg som inte har sett den, men nu har jag tillfälle. (: Så ska jag även kika på lite avsnitt på c/o segermyhr och så ska jag äta lite apelsin, trots att jag inte tål det så värst bra, men gott är det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0