Och så var det onsdag igen.

Godmorgon.

Wie, jag är uppe med tuppen (höhö nästan!). Varför är jag det?
Jo för att klockan halv nio ringde Mattias telefon och det var Ricky som ville komma upp en stund. Så då var det bara till att börja vakna till lite smått. När han gått så gjorde jag iordning lite frukost, idag blev det kyckling på rostat, mums! :) (kyckling åt vi igår till middag, så det var ingen jag ställde mig och gjorde nu).

Vi var lata igår så vi gjorde ingenting på sovrummet. Hade ju tänkt måla andra varvet men eftersom rollern var rätt blöt så struntade vi i det, målade bara kanterna med pensel så länge.
Nu är mattias igång där inne, han tycker det är jätte tråkigt, stackarn. (:
När färgen senare har torkat, så ska jag börja plocka iordning där inne, är ju rätt stökigt där nu.
Så har jag lite tvätt som måste in i garderoberna också som jag måste ta tag i.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, vi ska nog åka och handla lite, har bara en apelsin och jag måste ha frukt, sen är det lite annat smått och gott som fattas i både frys & kyl, så de ska vi nog hinna med att göra idag.
Annars ser dagen rätt händelselös ut, så vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0