Måndagkväll.

Godkväll.

Kom hem från jobbet för drygt en timme sen, har faktiskt gått väldigt fort idag. Och gud vad jag älskar det! :)
Fick även lite mer tider, så fredag,lördag&söndag jobbar jag, så jäkla gutt! :D
Sen får vi se om det blir något mer i veckan, de skulle självklart höra av sig isåfall, så vi får se.

Just nu känner jag mig väldigt trött, så ska nog snart krypa i kojs. Sängarna är tillbaka i sovrummet nu, så nu blir det ingen raskens i sängen, skönt det. Fast nu lär han väl tvinga mig att sitta uppe i  soffan och glo på det där.. då ligger jag faktistk hellre i sängen och somnar istället (:

Imorgon är det tvättdag och ska då ta tag i lägenheten som är er helt kaos, med stora bokstäver!.
Ska försöka klämma in att åka och handla lite på förmiddagen också. Fick ett recept av mamma som jag måste testa på, det är som herbalife fast man gör det själv, ska tydligen vara jätte smidigt och GOTT (samt myckgt billigare). Så jag kommer återkomma med fakta om detta! :D

Nehe, ska fylla på min mobil nu och kika runt lite här, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0