Godkväll.

Godkväll.

Jag ska strax riva lite morötter och vitkål tills imorgon. Ska nämligen ha med mig sallad och kött, gött! :)
Sen efter jag rivet de ska jag gå till sängs (själv!!) och läsa och sedan förhoppningsvis somna.
Mattias är på brunnen ikväll och kommer inte hem förens sent inatt. Men jag har lovat mig själv att det ska gå att sova, det ska helt enkelt gå. Nu är det över 2 år sedan inbrottsförsöket, så nu måste jag ge upp och inte tro att varje ljud som hörs är någon som försöker bryta sig in.

Ska bara kika på vem som åker ut let's dance, sedan blir det sallad och så sängen. Imorgon kanske det blir tacokväll med John och Fhilippa? eller? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0