Godkväll.

Godkväll.

Har som sagt jobbat ikväll och guud vad jag saknar det stället och fan vad jag älskar det. Jag vill alltid jobba där. Sätt in mig dag ut och dag in (okej kanske inte men ändå).
Jag är sur på mig själv också att jag inte hade med mig mobilen i tisdags när poolen ringde, utan ringde istället upp efter tio minuter men då var det löst. För hade jag svarat hade jag fått jobba hela nästa vecka, fy fan för mig ibland alltså, från och med nu ska jag ALLTID ta med mobilen.
Dock hörde jag att gruppen var helt upprorisk för att jag inte fick jobba, höhö, sånt gillas! :)

Nu är jag iallafall helt slut. Så ska strax krypa till kojs och kika på raskens som mattias MÅSTE titta på. Så får väl vara snäll och kika på det jag med, känner att jag kommer somna, men inte mig emot. Skönt att somna lite tidigare än vanligt och komma upp i normal tid imorgon eftersom jag börjar jobba vid två. (ser verkligen framemot det, är jag helt knasig eller?:)

Nehe, ska kika på arbetsförmedlingens hemsida innan jag stänger av datorn för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0